Kraj

"Wakacje pod prąd" - nowy etap kampanii PGE

Polska Grupa Energetyczna poszerza kampanię "Robimy prąd, góry, jeziora i lasy" o kolejne aktywności w mediach.

W ostatnią niedzielę w telewizji TVN wyemitowany został pierwszy z siedmiu odcinków cyklu “Wakacje pod prąd”. Celem projektu jest pokazanie pięknych, ale mało znanych w Polsce miejsc przyrodniczych, w tym takich, które powstały z inicjatywy PGE Polskiej Grupy Energetycznej w ramach działalności na rzecz zrównoważonego rozwoju.

W każdym odcinku Leszek Talko, dziennikarz, pisarz i miłośnik podróży, wraz ze swoimi dziećmi odwiedzi atrakcyjne turystycznie miejsca, które znajdują się na terenach będących wcześniej strefą aktywności biznesowej PGE. 

W ramach projektu przygotowano również konkurs dla internautów. Na stronie www.wakacjepodprad.pl będą mogli wskazać miejsce, które bohaterowie cyklu odwiedzą na zakończenie wakacji. Nagrodą dla autora najciekawszego opisu będzie udział wraz z rodziną w nagraniu ostatniego odcinka programu oraz vouchera na rodzinny weekend.

“Wakacje pod prąd” stanowią kontynuację kampanii “Robimy prąd, góry, jeziora i lasy”, która prezentuje proekologiczne działania Grupy Kapitałowej PGE.

Media dla PGE planuje i kupuje ZOG.