Kraj

Twist kieruje kampanię do młodych odbiorców [wideo]

Wsparcie obejmuje działania w telewizji, internecie i radiu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FICNbfWhP6Fs%26index%3D3%26list%3DUUjmmb1qOTNFiuXLhnEMzhyA%22%7D
Marka Twist z portfolio Bakomy ruszyła z kampanią reklamową. Głównym celem kampanii “Każdy powinien spróbować Twista” jest wzmocnienie wizerunku marki oraz wyróżnienie się na tle konkurencji.

Nowa kampania skierowana jest do młodych, aktywnych ludzi. Wyzwaniem, które stawia im Bakoma, jest multimedialny konkurs Twist & Szał. Aby wziąć w nim udział, należy nagrać własną wersję reklamy w rytm muzyki ze spotu reklamowego, zamieścić w serwisie YouTube lub Instagram, a później opublikować link 
w specjalnej aplikacji Bakomy. Główną nagrodą jest udział w reklamie jogurtu i 1 tys. zł. Partnerami akcji są: Eska.pl, Radio Eska, Eska.tv, Eska go, Facebook i serwis Hotplota.pl.

Kampania reklamowa została zaplanowana we wszystkich największych stacjach telewizyjnych – TVN, Polsat, oraz w kanałach tematyczne z oferty TVP, TVN, Polsatu 
i IDMNetu. Działania prowadzone są również w internecie oraz radiu. Za realizację kampanii odpowiada Universal McCann przy wparciu UM Entertainment.