Kraj

MediaCom przygotował strategię zintegrowanej komunikacji dla Danonków

MediaCom sfinalizował pracę nad projektem strategii komunikacyjnej dla marki Danonki opartej na idei zintegrowanego planowania komunikacji. Jest to pierwszy tego...

MediaCom sfinalizował pracę nad projektem strategii komunikacyjnej dla marki Danonki opartej na idei zintegrowanego planowania komunikacji. Jest to pierwszy tego typu projekt zrealizowany dla klienta Danone, choć nie pierwszy taki projekt w agencji MediaCom. Idea zintegrowanego planowania komunikacji zakłada koordynację działań reklamowych we wszelkiego rodzaju kanałach, które mogą być użyte w komunikacji z konsumentem. Obejmuje swoim zakresem zarówno tradycyjne media ATL, BTL, media interaktywne, komunikację na poziomie sklepu, jak również wszelkie inne potencjalne możliwości kontaktowania się z konsumentami. Projekt przygotowany został z wykorzystaniem metodologii “Real World Planning” stanowiącej podstawę do tworzenia zintegrowanych strategii komunikacyjnych. Istotnym elementem było również wykorzystanie dedykowanych narzędzi badawczych, takich jak MediaCompass czy Economiser, pozwalających na ocenę potencjału poszczególnych kanałów z punktu widzenia ich skuteczności, jak również celów i potrzeb reklamowych marki. “Myślę, że Economiser to dobre narzędzie do pomiaru efektów aktywności marketingowej, której poszczególne elementy są bardzo trudne do wydzielenia. Umożliwia ono zarówno analizę aktywności w mediach tradycyjnych ATL, jak i BTL. Jest to świetne narzędzie do optymalizacji wydajności kosztowej działań marketingowych” – powiedział na temat przydatności Economisera Jerome Goure, brand marketing manager w Danone. (PR)