Edipresse Polska przewiduje, że jesienne numery tygodnika “Przekrój” będą zyskowne. Według Izabeli Bochenek, dyrektora zarządzającego Edipresse Polska, numery październikowe, listopadowe i grudniowe “Przekroju” będą rekordowe pod względem przychodów reklamowych. Dokładna suma przychodów z reklam nie została podana. Wydawca szacuje, że inwestycja w “Przekrój” powinna się zwrócić w ciągu trzech-czterech lat. Według danych wydawcy średnia sprzedaż “Przekroju” kształtuje się na poziomie 100-110 tys. egz. W pierwszym półroczu br. “Przekrój” zarobił 13,4 mln zł, a w analogicznym okresie ub.r. – 4,2 mln zł (źródło: Expert Monitor). Pod względem wpływów reklamowych “Przekrój” jest trzecim najlepiej zarabiającym tytułem Edipresse Polska. Największe wpływy reklamowe generują “Viva!” (I-VI br. – 28,6 mln zł) i “Przyjaciółka” ( I-VI br. – 18,6 mln zł). (JD)