Kraj

Jesienne numery "Przekroju" będą rentowne

Edipresse Polska przewiduje, że jesienne numery tygodnika "Przekrój" będą zyskowne. Według Izabeli Bochenek, dyrektora zarządzającego Edipresse Polska, numery październikowe, listopadowe...

Edipresse Polska przewiduje, że jesienne numery tygodnika “Przekrój” będą zyskowne. Według Izabeli Bochenek, dyrektora zarządzającego Edipresse Polska, numery październikowe, listopadowe i grudniowe “Przekroju” będą rekordowe pod względem przychodów reklamowych. Dokładna suma przychodów z reklam nie została podana. Wydawca szacuje, że inwestycja w “Przekrój” powinna się zwrócić w ciągu trzech-czterech lat. Według danych wydawcy średnia sprzedaż “Przekroju” kształtuje się na poziomie 100-110 tys. egz. W pierwszym półroczu br. “Przekrój” zarobił 13,4 mln zł, a w analogicznym okresie ub.r. – 4,2 mln zł (źródło: Expert Monitor). Pod względem wpływów reklamowych “Przekrój” jest trzecim najlepiej zarabiającym tytułem Edipresse Polska. Największe wpływy reklamowe generują “Viva!” (I-VI br. – 28,6 mln zł) i “Przyjaciółka” ( I-VI br. – 18,6 mln zł). (JD)