M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Waitrose zadowolone z zysków

( red. ) | 4 sierpnia 2014, 06:00

Jedna z najpopularniejszych sieci na Wyspach zbiera owoce aktywności marketingowych.

Waitrose poinformowała o wzroście zysków za pierwsze półrocze, wiążąc swoje przychody z szeregiem akcji marketingowych, których się podjęła. Nazywa je "bezprecedensowymi inwestycjami" i podkreśla, że nie ustanie w walce o brytyjskiego klienta. Główne działania sieci aktualnie skupiają się na obniżaniu cen, regularnych promocjach, a także rozwijaniu programu lojalnościowego online myWaitrose.

W oświadczeniu wydanym w piątek dyrektor sieci Mark Price podkreślił, że pierwszych sześć miesięcy w roku było najbardziej burzliwym okresem dla sprzedaży detalicznej, odkąd pamięta. W ostatnim kwartale Waitrose zarejestrował wzrost na poziomie 4,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

Według managementu na wzrosty miała wpływ m.in. współpraca z Channel 4 - na antenie stacji w programach kulinarnych Lisa Snowdon i Steve Jones w sobotę rano gotowali przy użyciu produktów pochodzących z sieci.

W ubiegłym tygodniu Kantar Worldpanel podał, że Waitrose znajduje się na szóstym miejscu pod względem popularności sieci w Wielkiej Brytanii.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,