M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje letnia kampania Mirindy

Katarzyna Woźniak | 4 sierpnia 2014, 06:00

Nowa komunikacja marki rusza pod hasłem "Twój plan na fun".

Wystartowała kampania marki Mirinda z portfolio PepsiCo. Kampania marki, która od długiego czasu nie była aktywna ATL-owo, jest realizowana pod hasłem "Twój plan na fun". 

Spot reklamowy jest głównym elementem działań marketingowych i ma zachęcić konsumentów do realizowania zwariowanych pomysłów w towarzystwie gazowanego napoju.
W ramach ogólnopolskiej kampanii prowadzone będą działania w telewizji, kinach, mediach społecznościowych, na portalach internetowych, kanałach VoD oraz prasie handlowej.
Za przygotowanie i adaptację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań w internecie opracowała agencja Digital One, a wsparcie public relations kampanii zapewnia Questia.

W ramach działań marketingowych na profilu Mirinda Polska w Facebooku już wkrótce ruszy konkurs dla fanów pomarańczowego napoju. W czasie jej trwania użytkownicy będą mogli wykazać się pomysłowością inspirowaną smakiem Mirindy. Autorzy najbardziej zabawnych pomysłów otrzymają nagrody. Konkurs potrwa 6 tygodni.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,