M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nośniki Clear Channel z Wi-Fi w kampanii Coca-Coli

Tomasz Wygnański | 4 sierpnia 2014, 06:00

Konsumenci mogą skorzystać z darmowego Wi-Fi w pobliżu citylightów i wziąć udział w akcji Coca-Coli.

Wystartowała kampania outdoorowa Coca-Coli realizowana przez Clear Channel Poland. Wykorzystuje nośniki typu citylight z sieci dedykowanej City Young oraz powierzchnie SuperNet 6x3 w 11 głównych aglomeracjach. Kampania potrwa miesiąc.

Na 35 powierzchniach typu Citylight  zostały zainstalowane urządzenia dające dostęp do szybkiego internetu za pomocą technologii Wi-Fi. Połączenie urządzeń w jedną, centralnie zarządzaną sieć umożliwia wyświetlanie użytkownikom dedykowanego ekranu startowego (tzw. bramki), który wyświetla się po podłączeniu do sieci Wi-Fi o nazwie „Coca-Cola Free Wi-Fi”. W celu uzyskania połączenia z internetem należy obejrzeć film umieszczony na "bramce" (która przenosi bezpośrednio na www.powiedztopiosenka.pl). Wszystkie urządzenia są monitorowane, system dostarcza informacji na temat liczby użytkowników.


Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , ,