Kraj

Natalia Honorata Witalna obdaruje rowerem i bidonami

Ruszyła akcja Nestle adresowana do studentów i absolwentów. Za kreację i realizację konkursu odpowiada agencja Synertime.

Natalia Honorata Witalna obdaruje rowerem i bidonami
Na początku sierpnia w Facebooku ruszył konkurs wspierający akcję, której inicjatorem jest Nestle. Konkurs zarządzany jest przez profil Natalii Honoraty Witalnej. W konkursie można wygrać rower miejski i 50 spersonalizowanych bidonów. Aby wziąć udział w zabawie, uczestnicy muszą przesłać zdjęcie lub materiał wideo ukazujący ich w czasie wykonywania dowolnej aktywności fizycznej.
Prace przesyłać można w prywatnej wiadomości do Natalii Honoraty Witalnej, brand hero konkursu, do 31 sierpnia. Najlepsza praca zostanie nagrodzona rowerem miejskim w barwach NHW. Dodatkowo autorzy 50 wyróżnionych prac otrzymają spersonalizowany czarny bidon z ich wygrawerowanym imieniem lub pseudonimem. Szczęśliwcy zostaną ogłoszeni 3 września na stronie internetowej oraz na profilu w portalu Facebook.

Ogólnopolski projekt żywieniowy Nestlé Natalia Honorata Witalna skierowany do studentów i absolwentów jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów z obszarów zdrowia i prawidłowego odżywiania. Inicjatywa Nestlé realizowana jest pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki, magazynu “Eurostudent” oraz Europejskiego Forum Studentów AEGEE. Program wdrażany jest w ramach strategii Nutrition, Health & Wellness popularyzującej prawidłowe żywienie, dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie. Ma na celu praktyczne przygotowanie do podjęcia pracy, wsparcie rozwoju i kariery zawodowej osób zainteresowanych zdrowym stylem życia. Projekt realizowany jest od 2012 r. Obecnie trwa jego III edycja. Za kreację i realizacje konkursu odpowiada agencja Synertime.