Kraj

Microsoft Devices reklamuje Nokia Treasure Tag

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot.

Microsoft Devices rozpoczął kampanię promującą Nokia Treasure Tag, jedno z akcesoriów dedykowanych  telefonom Nokia Lumia. Spot reklamowy przygotowała agencja Ars Thanea. Za zakup mediów odpowiada Carat.

Reżyserem spotu jest Mikael Lypinski, autor ponad 200 reklam zrealizowanych na całym świecie. Za zdjęcia odpowiada Michał Dąbal, znany m.in. z nagradzanego filmu krótkometrażowego “Pralnia”. Premiera spotu miała miejsce 1 sierpnia br. Emisje przewidziane są w stacjach grupy TVN, w punktach sprzedaży oraz internecie.

Lokalizator Treasure Tag może być przyczepiany do dowolnego przedmiotu i jest powiązany ze smartfonem za pomocą NFC lub Bluetooth. Jeśli urządzenia przekroczą swój zasięg, Nokia Treasure Tag oraz telefon zaczynają emitować dźwięk, który przypomina o pozostawionym przedmiocie. W sytuacji, kiedy znajdziemy się w zbyt dużej odległości, aby usłyszeć sygnał dźwiękowy z Treasure Tag, smartfon przypomni o przedmiocie, a aplikacja pokaże jego ostatnią lokalizację na mapie dzięki usłudze Here.