Kraj

Telewizja Puls rusza z przeglądem ofert brokerów

Nadawca podtrzymuje plan uzyskania na koniec roku 7-proc. udziału. Uruchamia platformę VoD i Puls HD.

Telewizja Puls, właściciel stacji Puls i Puls 2, rozpoczęła procedury przetargowe w celu sprawdzenia ofert brokerów reklamowych. Przegląd dotyczy przyszłorocznej współpracy. Obecnie nadawca obsługiwany jest przez TVN Media. Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, na razie nie mówi, z jakimi firmami będzie rozmawiał.

Jak twierdzi Dąbski, firma wciąż wierzy w osiągnięcie 7-proc. udziału w widowni na koniec br. Według ostatnich danych SHR obu stacji wynosi 5,4 proc. (dane dla grupy 16-49). Obecnie główna antena nadawcy chce walczyć o widownię jakością programów, przede wszystkim rozrywkowych. Puls chce być kanałem naziemnym, na którym pojawiają się największe produkcje serialowe. Tak było np. z “Arrow”. Tej  jesieni w Pulsie zadebiutuje “Hannibal” i “American Horror Story”. Pojawią się także m.in. “The Walking Dead” czy “Spartacus”. Według Dąbskiego roczny koszt ramówki TV Puls kosztuje obecnie ponad 40 mln zł.

We wrześniu br. Telewizja Puls uruchomi Puls HD. Na razie będzie on dostępny w wybranych sieciach kablowych. W sieci zadebiutowała już platforma VoD PlayPuls. Na dzień dzisiejszy jest dostępna bezpłatnie. W jej ofercie mają pojawić się m.in. nowości z jesiennej ramówki, niektóre z nich w modelu catch up tv. Dotychczas telewizja współpracowała z platformą Ipla.