Zagranica

Czarno-biała kampania Louis Vuitton na jesień w hołdzie Paryżowi

Firma rusza z cyfrowym wsparciem swojej jesiennej kolekcji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGijTslRgWgs%22%7D
Na oficjalnej stronie marki pojawił się film promujący jesienną kolekcję obuwia zaprojektowaną przez Louis Vuitton. Kolekcje promuje biało-czarny film, którego równoległym bohaterem (oprócz butów) jest Paryż.

48-sekundowe wideo prezentuje nowe modele na tle najbardziej charakterystycznych miejsc Paryża w tanecznych pozach. Szczególnie eksponowane na zdjęciach są innowacyjne zapięcia na butach. Można je podziwiać na tle wieży Eiffela, Place de la Concorde i Luwru.

Kolekcja prezentuje modele brogues, mokasyny, a także botki i kozaki za kostkę wykonane ze skóry cielęcej. W kolekcji znalazły się także sandały i płaskie buty na wczesną jesień.
W ostatnich działaniach promujących jesienną kolekcje obuwia Salvatore Ferregemo skupił się na czerwonych szpilkach i osadził je w scenerii Florencji.

(Popsop)