M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Knorr z nowymi formatami przypraw

Katarzyna Woźniak | 7 sierpnia 2014, 06:00

Marka Unilevera wspiera przyrządzanie potraw z grilla, prowadzi kampanię i wprowadza nowe formaty przypraw.

Knorr, marka z portfolio Unilevera, wprowadza na rynek nowe formaty przypraw szczególnie polecanych do mięs.
Przyprawa do mięs dostępna jest na rynku w formacie XXL dla smakoszy oraz w frmacie mini o gramaturze 30 g. Także Przyprawa do kurczaka występuje teraz w większym opakowaniu 70 g.
Firma zapewnia, że przyprawa do mięs Knorr jest numerem 1 na rynku (Nielsen, val. MS AM’14). To kompozycja 8 suszonych ziół i przypraw, stworzona przez szefów kuchni Knorr. Produkty dostępne są na rynku w cenach od 1,49 zł za przyprawę o gramaturze 30 g do 8,99 zł za przyprawę do mięs o gramaturze 330 g.
 
Nowe formaty nie będę mieć osobnego wsparcia, ale cała kategoria przypraw Knorr właśnie jest intensywnie reklamowana. Trwa kampania telewizyjna prezentująca Przyprawę do mięs z udziałem szefa kuchni Knorr Roberta Polińskiego. Za kreację i realizację działań odpowiada Lowe GGK, za zakup mediów – PHD.
 

Czytaj więcej na temat: , , , ,