Kraj

Anna Starmach promuje produkty Henkla podczas gotowania

Pur i Somat Gold we wspólnych działaniach wizerunkowych w programie Anny Starmach.

Anna Starmach promuje produkty Henkla podczas gotowania
Dwie marki z portfolio Henkla – Pur Gold i Somat Gold – są lokowane w programie “Czyste smaki”, w którym gotuje na ekranie Anna Starmach. 

Pur Gold 
z efektem namaczania ma usuwać najbardziej tłuste zabrudzenia. Płyn ma zapewniać efekt namaczania.
W ramach Złotego Standardu (linia Gold) stworzona została gama produktów premium 
do ręcznego i automatycznego zmywania naczyń. Zwiastunem Złotego Standardu była marka Somat, która latem ub.r. wprowadziła na rynek tabletki do zmywarek z serii Somat Gold, zawierające formułę z aktywatorem namaczania, pomagającą usunąć z naczyń trudne 
i zaschnięte zabrudzenia. Aktywne składniki produktu wnikają w zabrudzenia, rozbijając je od wewnątrz. Tegoroczną nowością jest Somat Gold Gel, z efektem Neutra Fresh, który ma skutecznie usuwać zabrudzenia oraz dzięki zawartości nowych substancji zapachowych i Neutralizatora Zapachów zapewniać dodatkową świeżość naczyniom 
i zmywarce. Żel zawiera dwie komory, a w nich enzymy i alkalia, co ma pomagać walczyć z najtrudniejszymi zabrudzeniami. Nowy Pur Gold jest dostępny w dwóch zapachach: Cytryna i Fresh. Rekomendowana cena detaliczna płynu to 4,99 zł za 450 ml i 6,99 za 700 ml. Cena za Somat Gold to 19,99 za 600 ml (24 cykle) i 29,99 za 48 cykli.