Kraj

Ultimo po raz pierwszy z kampanią reklamową

Firma specjalizująca się w skupowaniu wierzytelności, chce ocieplić wizerunek.

Firma Ultimo, specjalizująca się w skupie wierzytelności konsumenckich, rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Akcja ma podkreślić korzyści wynikające ze współpracy z Ultimo. Założeniem kampanii jest odwołanie się do emocji i obaw osób zadłużonych oraz przedstawienie korzyści wynikających z podjęcia spłaty zadłużenia, w ramach hasła “Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć”.

Za kompleksową realizację kampanii – opracowanie strategii, kreację, produkcję oraz planowanie i zakup mediów – odpowiadają butik marketingowy ADHD oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTtMxkKsUta8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D