Kraj

Marka Hellena rozbudowuje portfolio napojów niegazowanych

Firma jest zadowolona ze sprzedaży oranżady, decyduje się również na rozwój kategorii napojów niegazowanych.

Marka Hellena rozbudowuje portfolio napojów niegazowanych
Marka Hellena z portfolio firmy Colian Sp. z o.o. poszerza ofertę napojów niegazowanych o dwa nowe smaki: mango, ananas i pomarańcza oraz truskawka i malina. Producent zapewnia, że napoje są produkowane w technologii aseptycznej, a to ma oznaczać, że nie zawierają konserwantów. Producent informuje, że po otwarciu napój należy spożyć w ciągu 48 godzin i przechowywać go w lodówce.

Marka odświeżyła opakowania całej linii napojów niegazowanych, która zyskała nazwę Hellena Aseptic bez konserwantów, a głównym komunikatem jest wysoka jakość produktów.

Inne smaki niegazowanych napojów, które Hellena ma w portfolio, to: gruszka, jabłko, winogrono, pomarańcza, wiśnia, jabłko i mięta, czarna porzeczka, herbata śliwkowa, brzoskwinia i morela oraz tegoroczne nowości – owocowe miksy: mango, ananas i pomarańcza oraz truskawka i malina.

Firma nie planuje kampanii reklamowej dla kategorii.