Kraj

Hortex promuje polskie jabłka

Producent zapewnia, że jego soki produkowane są z polskich owoców i podaje przepis na to, jak radzić sobie z owocowymi nadwyżkami. Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B, a media zakupił MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLB0VxZirLo4%22%7D
Hortex wystartował z kampanią promującą soki i jednocześnie polskie jabłka. Działanie ma związek z embargiem nałożonym na polskie owoce przez Rosję. Firma postanowiła wykorzystać kampanię z udziałem Matki Natury – odsłony kampanii możemy oglądać od jesieni ubiegłego roku.

Kampania prowadzona jest pod hasłem “Pij polskie jabłka!”. W spocie występuje Matka Natura, która “ma w szklance polskie jabłka – a konkretnie sok Hortex z najlepszych polskich jabłek!”.
Producent zapewnia w spocie, że soki powstały wyłącznie z najsmaczniejszych polskich jabłek i aby wyprodukować 1 litr 100-proc. soku Hortex wykorzystuje 1,2 kg jabłek z polskich sadów.

Reklamę można obejrzeć w kanale YouTube oraz we wszystkich najpopularniejszych stacjach telewizyjnych:  ogólnopolskich i tematycznych. Kreację przygotowała agencja Opus B, a media zakupił MEC.

Firma deklaruje też, że aby skonsumować tegoroczne nadwyżki jabłek, wystarczy, by każdy Polak wypił jedną szklankę soku jabłkowego tygodniowo więcej (38,5 mln Polaków x 0,25 l x 1,2 kg jabłek x 52 tygodnie = 600 tysięcy ton jabłek).