W Warszawie 27 września odbędzie się wydarzenie kierowane do miłośników marki Somersby (Carlsberg Polska).
W ramach promocji eventu na stronie www.somersby.pl użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są podwójne zaproszenia na imprezę. Aby zdobyć zaproszenie, należy na stronie marki wpisać kod umieszczony na promocyjnych opakowaniach produktów, a następnie, korzystając z pocztówek przygotowanych przez organizatorów, udowodnić, że to właśnie my zasługujemy na wejściówkę. Konkurs potrwa do 19 września.
W ramach wsparcia wrześniowego wydarzenia przygotowano również materiały POS oraz 10-sekundowy spot telewizyjny, który będzie można zobaczyć m.in. w TVN, TVP i Polsacie.
Lemon Sky JWT odpowiada za przygotowanie strony WWW, organizację konkursu, a także za przygotowanie spotu TV i materiałów POS. Za organizację eventu odpowiada Focus Event. Działania w Facebooku oraz zakup mediów koordynuje PHD Media Direction.