Kraj

Somersby przygotowuje event dla fanów marki

Wydarzenie otrzyma wsparcie reklamowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ft57cpKtCXzg%26feature%3Dyoutu.be%26list%3DUU15Ym9Dtix9WCBm68-4z4XA%22%7D
W Warszawie 27 września odbędzie się wydarzenie kierowane do miłośników marki Somersby (Carlsberg Polska).
W ramach promocji eventu na stronie www.somersby.pl użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są podwójne zaproszenia na imprezę. Aby zdobyć zaproszenie, należy na stronie marki wpisać kod umieszczony na promocyjnych opakowaniach produktów, a następnie, korzystając z pocztówek przygotowanych przez organizatorów, udowodnić, że to właśnie my zasługujemy na wejściówkę. Konkurs potrwa do 19 września.

W ramach wsparcia wrześniowego wydarzenia przygotowano również materiały POS oraz 10-sekundowy spot telewizyjny, który będzie można zobaczyć m.in. w TVN, TVP i Polsacie.

Lemon Sky JWT odpowiada za przygotowanie strony WWW, organizację konkursu, a także za przygotowanie spotu TV i materiałów POS. Za organizację eventu odpowiada Focus Event. Działania w Facebooku oraz zakup mediów koordynuje PHD Media Direction.