Kraj

Havas przygotował nową kampanię Rutinoscorbinu [wideo]

Tym razem w kampanii główną rolę odgrywa ojciec rodziny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjC97jtIWn10%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Rozpoczęła się nowa kampania promująca lek Rutinoscorbin produkowany przez firmę GSK Consumer Healthcare.
Nowością w najnowszej kampanii w stosunku do poprzednich reklam Rutinoscorbinu jest wyeksponowanie roli ojca, który pod nieobecność żony doskonale radzi sobie z pierwszymi objawami choroby dziecka dzięki zaufanemu i sprawdzonemu lekowi,

Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.