Hochland Polska rozpoczął kampanię edukacyjną promującą sery żółte pod hasłem “Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!”. W kampanii sery mają być komunikowane jako zdrowe składniki śniadania i codziennej diety. Kampania adresowana jest m.in. do rodziców dzieci, aby uświadomić im, jak karmić dzieci w okresie wysiłku intelektualnego i intensywnego wzrostu.
W ramach prowadzonej kampanii “Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda” – zaplanowano szereg aktywności PR w prasie i internecie. Jednocześnie Hochland promuje zabawę w kuchni i przepisy z wykorzystaniem serów żółtych Hochland, m.in.: “Kanapkę z żółtym serem i salami”, “Grzankę z żółtym serem i indykiem” oraz “Kanapkę z żółtym serem i truskawkami”.
Za przygotowanie koncepcji akcji odpowiada agencja reklamowa Grasp, a za realizację działań PR agencja Quality PR.