Kraj

Hochland namawia do jedzenia sera

Firma rozpoczęła kampanię edukacyjną promującą sery żółte.

Hochland namawia do jedzenia sera
Hochland Polska rozpoczął kampanię edukacyjną promującą sery żółte pod hasłem “Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!”. W kampanii sery mają być komunikowane jako zdrowe składniki śniadania i codziennej diety. Kampania adresowana jest m.in. do rodziców dzieci, aby uświadomić im, jak karmić dzieci w okresie wysiłku intelektualnego i intensywnego wzrostu.

W ramach prowadzonej kampanii “Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda” – zaplanowano szereg aktywności PR w prasie i internecie. Jednocześnie Hochland promuje zabawę w kuchni i przepisy z wykorzystaniem serów żółtych Hochland, m.in.: “Kanapkę z żółtym serem i salami”, “Grzankę z żółtym serem i indykiem” oraz “Kanapkę z żółtym serem i truskawkami”.
Za przygotowanie koncepcji akcji odpowiada agencja reklamowa Grasp, a za realizację działań PR agencja Quality PR.