Kraj

Telewizja głównym kanałem Aflofarmu

Producent farmaceutyczny prowadzi wsparcie reklamowe kilku marek.

Aflofarm realizuje aktualnie kampanie wielu marek w portfolio. Wspierane są m.in. Junical, Neosine, Actosoftin, Positivum, Travisto oraz Restonum. Głównym kanałem realizowanych kampanii jest telewizja. Wszystkie kreacje opracował Aflofarm. Z kolei za doradztwo strategiczne, a także planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Aflofarm w okresie lipiec 2013 – czerwiec 2014 przeznaczył na reklamę 1,006 mld zł, co daje mu pozycję lidera inwestycji mediowych wśród producentów farmaceutycznych, wynika z danych przygotowanych przez dom mediowy Equinox Polska na podstawie Kantar Media (dane cennikowe netto). W tym okresie za Aflofarmem znalazło się USP Zdrowie z wydatkami na poziomie 463,5 mln zł.