Kraj

Profi wprowadza nowe pasty do smarowania kanapek

Firma nie wyklucza marketingowego wsparcia produktu jesienią.

Profi wprowadza nowe pasty do smarowania kanapek
Firma Profi, producent m.in. Pasztetu Podlaskiego i dań gotowych, wprowadza na rynek trzy rodzaje gotowych past do smarowania pieczywa. Dodatkowo ze swojego portfolio poleca do jedzenia w biurze “Kubek pełen smaku” jako kulinarną “parę” do kanapki z pastą.

“Pasta kanapkowa” Profi jest dostępna w czterech smakach: po amerykańsku z prażoną cebulką, po szwajcarsku z serem i boczkiem, po meksykańsku z papryką i po skandynawsku z łososiem. Cena detaliczna: 2,5-3 zł/szt.
Firma zapewnia, że pasta nie zawiera majonezu, jest przygotowana z wysokiej jakości mięsa lub łososia wędzonego, nie zawiera konserwantów oraz glutaminianu monosodowego.
Firma na razie oferuje produktom wsparcie PR-owe. Jesienią nie wyklucza wsparcia marketingowego.
Na początku maja firma Profi ruszyła z kampanią swoich zup błyskawicznych, wykorzystując kampanię outdoorową teaserową, za której kreację odpowiadała agencja Vena Art z Lublina (MMP24 z 5 maja).