Kraj

Pekpol wspiera sprzedaż swoich kabanosów

Firma idzie tropem Tarczyńskiego.

Pekpol wspiera sprzedaż swoich kabanosów
Zakłady Mięsne Pekpol z Ostrołęki wystartowały z działaniami promocyjnymi dla “Kabanosów ze spiżarni”. Działania prowadzone są pod hasłem “Wgryź się w temat dobrej przekąski”.

Na działania składa się program promocyjno-sprzedażowy dla klientów detalicznych, materiały POS, degustacje oraz kampania outdoorowa. Firma na potrzeby promocji współpracowała z agencją Good Morning Design. Marketer nie informuje, kto na potrzeby działań kupuje media.
“Kabanosy ze spiżarni” dostępne są w trzech smakach: klasycznym, z pieprzem i z chilli. Firma zapewnia, że powstały z wysokiej jakości mięsa wieprzowego i nie zawierają fosforanów. Działania promocyjne potrwają do pierwszej połowy listopada.

Firma na pytanie o jej aktualne udziały rynkowe odpowiada, że “nie są jej znane”.