Kraj

Interia uruchamia nową sieć reklamową

AdStyle Network rozpocznie działanie we wrześniu i pokieruje nią Dorota Kapturowska.

Grupa Interia.pl przygotowuje ofertę premium dla reklamodawców zainteresowanych tematyką kobiecą. Sieć AdStyle Network rozpocznie działanie we wrześniu. W skład sieci wejdą luksusowe serwisy Styl.pl i Grazia.pl, parentingowy MamDziecko.pl, poradnikowe: Kobieta.Interia.pl, Tipy.pl, Maxmodels.pl, serwisy kulinarne: Smaker.pl, Durszlak.pl oraz wnętrzarska Deccoria.pl.

Zgodnie z majowym badaniem Megapanel PBI/Gemius Grupa osiągnęła czwarte miejsce w kategorii “styl życia”, osiągając liczbę ponad 5,32 mln realnych użytkowników (RU) miesięcznie.

Nowo utworzonym zespołem kierować będzie Dorota Kapturowska mająca wieloletnie doświadczenie we współpracy z reklamodawcami z tego sektora. Poprzednio kierowała ona działem reklamy pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer (“Twój Styl”, “Pani”, “Grazia” i “Show”). Wcześniej związana była z wydawnictwem Edipresse Polska.