Kraj

Carat tworzy zespół kreatywno-mediowo-technologiczny

Dom mediowy przejmuje specjalistów z Isobar i tworzy interdyscyplinarny zespół. Z firmą rozstają się cztery osoby.

Carat Polska powołał nowy zespół, w którego skład weszli specjaliści z agencji Isobar. W teamie będą pracować osoby odpowiedzialne za planowanie i kupowanie mediów, kreację, media społecznościowe i technologię. Będzie to test nowej struktury. Zespół będzie pracował dla takich klientów jak: Mastercard, Adidas czy Pernod Ricard. – Nie jesteśmy już dziś domem mediowym, przynajmniej patrząc przez pryzmat tego, jak tę rolę definiował dotychczas rynek – mówi Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carata. Jego zdaniem dzisiaj kompletując zespół agencja szuka nie account managerów, ale osób z m.in. holistycznym spojrzeniem na biznes i potrafiących koordynować specjalistów z bardzo wąskich dziedzin marketingu.

Z końcem sierpnia z Caratem rozstają się z cztery osoby, firma nie ujawnia ich nazwisk.