Atmedia Interactive awansuje, zatrudnia nowe osoby oraz ogłasza rekrutację. Awans objął Joannę Szefler, która została nominowana na stanowisko interactive sales support managera. Szefler łączy obowiązki obsługi witryn i wydawców z pozyskiwaniem nowego biznesu. W ramach awansu poszerzy swoje kompetencje o obowiązki Radosława Gołąba, który rozstaje się z firmą. Zespół Szefler został powiększony o trzy osoby.
Do zespołu obsługi wydawców i pozyskiwania nowych partnerów dołączyła Katarzyna Szaran. Szaran objęła stanowisko interactive sales executive. Wcześniej pracowała m.in. w WP oraz Instytucie Monitorowania Mediów. Do zespołu zajmującego się obsługą wydawców dołączyła też Joanna Christowa, wcześniej odpowiedzialna w Atmediach za sprzedaż produktów do kluczowych klientów.
Zespół wsparcia sprzedaży zasilił Albert Wójtowicz, który na stanowisku interactive specialist odpowiada za realizację kampanii w internecie, na tabletach i na smart TV.
Zmiany objęły też zespół sprzedaży produktów do klientów kluczowych. Nowym menedżerem zespołu została Magdalena Cieślik, która objęła stanowisko interactive sales managera. Cieślik jest związana z Atmediami od pięciu lat, poprzednio odpowiadała za sprzedaż kampanii telewizyjnych do kluczowych klientów. Cieślik zastępuje na tym stanowisku odchodzącego z Atmediów Kamila Krupę.
Do zespołu sprzedaży dołączył Marek Janicki, który na stanowisku interactive sales executive odpowiada za sprzedaż i obsługę kampanii do kluczowych klientów. Janicki zastępuje na tym stanowisku Joannę Christową, która zasiliła zespół obsługi wydawców. Janicki wcześniej związany był m.in. z Polskapresse oraz TVN.
Atmedia powiększa też zespół sprzedaży o jedną osobę. Nowe stanowisko nie zostało jeszcze obsadzone, firma prowadzi rekrutację na stanowisko interactive sales executive.