Kraj

Winiary osładza powrót do szkoły

Wystartowała nowa kampania budyniu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBjvGgk2Ww1I%22%7D

Wystartowała kampania budyniu marki Winiary z portfolio Nestle. Nowy spot ma przekonywać do pełnowartościowego podwieczorku. Bohaterami spotu są aktywne dzieci, które każdego dnia nie tylko chodzą do szkoły, ale także biorą udział w licznych zajęciach pozalekcyjnych. Podwieczorek oprócz dostarczania słodkiej przyjemności ma im dawać energię do dalszych działań.

Za kreację spotu odpowiada agencja Legend Group, a produkcję Film Produkcja. Do momentu zamknięcia tego wydania serwisu nie udało nam się ustalić, kto na potrzeby działań kupuje media.