Kraj

Samsung kończy przygotowania do kampanii modowej telefonu E800

Samsung Electronics Polska rozpocznie we wrześniu br. kampanię wspierającą launch rynkowy nowego telefonu z kategorii moda - SGH-E800. Kampania potrwa...

Samsung Electronics Polska rozpocznie we wrześniu br. kampanię wspierającą launch rynkowy nowego telefonu z kategorii moda – SGH-E800. Kampania potrwa dwa miesiące. SGH-E800 to telefon z górnej półki. Grupą docelową są osoby dobrze zarabiające, kreatywne, ceniące wygodę i innowacyjne pomysły. Adaptację kreacji centralnej do kampanii przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika FCB. Media planuje i kupuje dom mediowy Initiative Warszawa. Akcja promocyjna będzie nawiązywać do rynku mody i opierać się w dużym stopniu na związanych z modą mediach. Kampania tego telefonu obejmie nośniki reklamy zewnętrznej (głównie w dużych miastach, przygotowane są dwie wersje layoutu: męska i damska), telewizję (TVN24, TVN Style, 4fun.tv, planowany jest też wspólny projekt eventowy z Fashion TV), prasę kobiecą i męską (m.in. “Glamour”, “Pani”, “Playboy”, “Men’s Health”) i internet (mikrosite telefonu E800, konkurs konsumencki z tymi telefonami w roli nagród i kampania bannerowa). W promocji telefonu uczestniczyć też będą ambasadorzy marki Samsung – piosenkarka Sylwia Wiśniewska i projektant mody Maciej Zień. W jego warszawskim butiku First Class Samsung od czerwca prezentuje swoje najnowsze modele telefonów, teraz dołączył do nich także SGH-E800. Z kolei Sylwia Wiśniewska we wrześniu wydaje swój nowy singiel, który prawdopodobnie także zostanie powiązany z komunikacją wokół E800. (MG)