Kraj

PZU wybiega spokojowi naprzeciw

Wystartowała kolejna odsłona kampanii z udziałem Marcina Dorocińskiego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvAzGhkjnDJM%22%7D
Z początkiem września wystartowała kolejna odsłona wielokanałowej kampanii PZU. Tym razem realizowana jest pod hasłem “Droga do zdrowia”. Jej celem jest zwrócenie uwagi Polaków na to, jak ważne jest zdrowie oraz przypomnienie, że PZU jest sponsorem tytularnym Maratonu Warszawskiego. W aktywnościach bierze udział Marcin Dorociński, który uczestniczył w poprzednich kampaniach firmy.

Głównym celem działań jest dotarcie z przekazem o kwestii zdrowia do szerokiego grona odbiorców. PZU chce jednocześnie zachęcić Polaków do aktywnego trybu życia, które pozytywnie wpływa na organizm i samopoczucie, dlatego wspiera wiele projektów związanych ze zdrowiem.
Na stronie internetowej marketera Marcin Dorociński zachęca do dzielenia się zdjęciami, które uwieczniają Polaków uprawiających sport. Wybrane fotografie staną się częścią spotu z udziałem aktora. Film zostanie opublikowany w internecie.
Kampania potrwa do 28 września i obejmie spoty telewizyjne, reklamy w prasie i outdoorze oraz działania w internecie.
Autorem pomysłu na kampanię jest agencja VML. Media zakupił dom mediowy Starlink.