Woda funkcjonalna Glaceau z portfolio Coca-Coli ruszyła z wielokanałowym wsparciem swojej marki na Wyspach. Ambasadorką marki i twarzą kampanii została Jennifer Aniston.
Kampania wchodzi w życie krótko po głośnym launchu Coca-Coli Life – wariantu słodzonego stewią i wspartego wielomilionową kampanią zaplanowaną do połowy przyszłego roku. Woda premium, jak przekonuje producent, została przygotowana w technologii destylacji parą wodną, w wyniku czego zawarte w niej elektrolity są odparowywane, kondensowane i wytrącane. Ma to zapewnić ich lepszą wchłanialność i jednocześnie pozbawiać wody niepożądanych składników.
Kampania obejmie działania w internecie przygotowane przez Circus Maximum. Działania będą miały swoje odsłony również na outdoorze (4500 billboardów), a także w Twiterze i Instagramie.
Według danych ZenithOptimedia kategoria wody butelkowanej w br. na Wyspach Brytyjskich wzrosła o 6 proc. do 1,38 mld funtów w porównaniu z rokiem ubiegłym i w ciągu najbliższych 8 lat ma wzrosnąć o kolejne 8 proc.
(Popsop)