Kraj

Kruk emocjonalnie zachęca do spłaty długów [wideo]

Grey i Easymedia realizują nową kampanię firmy zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIlQ0nODRjs8%22%7D
Wystartowała nowa kampania reklamowa Grupy Kruk, zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami, podkreślająca negatywny wpływ nadmiernego zadłużenia na relacje rodzinne. Działania reklamowe zaplanowano do 7 grudnia, obejmują telewizję, prasę oraz internet. Ponadto wysyłane będą poradniki “Jak wyszliśmy z długów. Historie i porady osób zadłużonych” oraz zielone koperty, analogicznie jak w wiosennej akcji reklamującej Grupę Kruk.

Za kreację kampanii odpowiada Grey Group. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Easymedia.