Kraj

Spotify prezentuje nowe formaty reklamowe

Video takeover i sponsored sessions są już dostępne dla reklamodawców.

Spotify dla firm zaprezentowała dziś dwa nowe produkty reklamowe – video takeover dla desktopów oraz sponsored sessions dla urządzeń mobilnych. Nowe formaty reklamowe będą docierać do przeszło 30 milionów osób korzystających z darmowej wersji Spotify na całym świecie.
 
Format video takeover został przygotowany z myślą o komputerach stacjonarnych i laptopach, pozwalając reklamodawcom wykorzystać możliwości aplikacji desktopowej. Reklamy wideo są częścią normalnych przerw reklamowych, pojawiają się jedynie, gdy aplikacja Spotify jest widoczna na ekranie komputera.
 
Format sponsored sessions pozwala reklamodawcy na wcielenie się w rolę sponsora 30-minutowej sesji muzycznej pozbawionej reklam (tylko na urządzeniach mobilnych). Użytkownicy mogą z tego skorzystać, odtwarzając 15- lub 30-sekundową reklamę wideo w aplikacji Spotify na swoim smartfonie czy tablecie.