Kraj

Freshmarket rusza z pierwszą kampanią telewizyjną [wideo]

Koncepcja komunikacji oparta jest na spotach reklamowych, do których znaną piosenkę "I say a little prayer" zaśpiewali Kayah i Andrzej Piaseczny. W ten sposób sieć chce komunikować świeżość. Za kreację kampanii i produkcję spotu odpowiada agencja Grey, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfbIph1BBeuA%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Ruszyła pierwsza, ogólnopolska kampania reklamowa istniejącej na rynku od pięciu lat sieci sklepów Freshmarket. Koncepcja komunikacji oparta jest na spotach reklamowych, do których znaną na całym świecie piosenkę “I say a little prayer” zaśpiewali Kayah i Andrzej Piaseczny. O odświeżenie aranżacji zadbał Andrzej Smolik.
– Inspiracją do przygotowania kampanii marketingowej była dla nas świeżość zarówno ta produktowa (racjonalna), jak i świeżość pomysłów w warstwie emocjonalnej – świeże spojrzenie na codzienne życie, którego nieodłącznym elementem są zakupy produktów spożywczych. Polacy zobaczą spoty reklamowe pokazujące przygotowanie prostych i nieskomplikowanych, ale smacznych i świeżych potraw – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor strategii i marketingu w firmie Żabka Polska (właściciel sieci Freshmarket).
W ramach kampanii zaplanowano: reklamy prasowe, outdoor oraz spoty telewizyjne. Nowe oblicze zyska także strona internetowa marki, pojawią się też nowe aktywności w Facebooku.
Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa Grey, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia. Nową stronę internetową przygotowała agencja MediaMint. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications.

Obecnie sieć Freshmarket ma ponad 500 sklepów w całej Polsce.