M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

VML traci obsługę Lecha

Maciej Florek | 10 września 2014, 06:00

Kompania Piwowarska nie podaje na tym etapie, kto dalej będzie zajmował się komunikacją Lecha w internecie.

Agencja VML Poland nie odpowiada już za działania digitalowe dla marki Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej. – Lech zdecydował się na rozwiązanie współpracy z agencją VML. Obecnie trwają rozmowy o dalszym prowadzeniu działań digital i ze względu na ich poufny charakter nie mogę udzielić dodatkowych informacji w tym zakresie – przekazała Karolina Hasińska, odpowiedzialna za PR marek KP.

Przetarg na obsługę digitalową Lecha rozstrzygnął się w styczniu br. W finale VML zwyciężyła z Lubię To – Linked by Isobar, a w poprzedniej fazie uczestniczyły jeszcze 180heartbeats + Jung v. Matt i Wide Open.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,