Kraj

Nowe osoby w domach mediowych Carat Polska i Vizeum Polska

Justyna Jowik, dotychczas junior media planner/buyer w domu mediowym Starcom, dołączy do zespołu domu mediowego Carat Polska jako account executive....

Justyna Jowik, dotychczas junior media planner/buyer w domu mediowym Starcom, dołączy do zespołu domu mediowego Carat Polska jako account executive. Ostateczna lista klientów, z którymi będzie współpracowała, nie została jeszcze ustalona. Wiadomo, że będą wśród nich Neckermann oraz DHL. Od września br. w drugim domu mediowym należącym do grupy Aegis Media w Polsce – Vizeum Polska – rozpocznie pracę Anna Rodzik, dotychczas media planner w MediaCom Warszawa. W Vizeum Polska na stanowisku communications managera będzie zarządzała relacjami z klientami agencji. Vizeum obsługuje takie marki i firmy jak: Chupa Chups, JVC Polska, TNT, RFSU oraz Total Polska. Nowa osoba rozpoczęła również pracę w trzyosobowym dziale interaktywnym domu mediowego Carat Polska. Jest nią Aleksandra Robotowska, która dotychczas nie była związana z branżą reklamową. Obecnie grupa Aegis Media na świecie uruchamia międzynarodową sieć firm o nazwie Isobar, która zajmie się świadczeniem usług z zakresu marketingu interaktywnego. Rekrutacja do działu interaktywnego w Carat Polska jest prawdopodobnie związana z globalnymi działaniami Aegis, ale oficjalnej decyzji o utworzeniu firmy Isobar w Polsce jeszcze nie ma. (PR)