M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Delecta wprowadza na rynek nową przekąskę i wspiera ją kampanią

Katarzyna Woźniak | 15 września 2014, 06:00

"Łatwe ciacho" rusza z kampanią.

Pod hasłem "Łatwe ciacho zawsze pod ręką" startuje dziś telewizyjna odsłona kampanii reklamowej ciasta z mikrofalówki. Jest to pierwszy taki produkt na rynku, jak zapewnia właściciel marki – Rieber Foods Polska. Dodatkowe działania obejmą internet i punkty sprzedaży.
Komunikacja ma charakter zarówno produktowy, jak i wizerunkowy. Jej celem jest informacyjne wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu Delecty w segmencie słodkich przekąsek oraz edukacja w zakresie jego specyfiki. W kampanii po raz pierwszy pojawia się nowy claim marki: "Delecta. Delektuj się".

"Łatwe ciacho" to słodka przekąska "do kubka", którą można upiec w mikrofalówce w 1 minutę. Asortyment obejmuje cztery najbardziej popularne smaki: czekoladowy, karmelowy, piernikowy oraz z płatkami czekolady. – Liczymy na wykreowanie nowej mody na słodką przerwę z przekąską, co wpłynie na ożywienie kategorii i wizerunek innowacyjnej marki Delecta – mówi Kamila Szlachetka, communications manager Rieber Foods Polska SA.
Emisje spotów zaplanowano w 45 kanałach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), na platformie VoD, w wybranych portalach oraz YouTube. W prasie lokalnej oraz w portalach internetowych zostaną zrealizowane konkursy. W sklepach zaplanowano wsparcie prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POSM oraz emisji modułów edukacyjnych i reklamowych w gazetkach sieci.
Spot reklamowy opracowała agencja Hullabaloo. Produkcją zajął się Graffiti Films. Media do kampanii zakupił Starcom. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications. Po wydaniu przez UOKiK zgody na przejęcie Rieber Foods Polska w lipcu br. (MMP24 24 lipca) proces przejęcia jest jeszcze w toku i właściciel marki Delecta nadal posługuje się swoją obecną nazwą – Rieber Foods Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,