Kraj

Wizerunkowa kampania serwisu OLX.pl

Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeWZDXUKHj7w%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FedLzLbDsGgY%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNbqko4kB3fs%22%7D
Serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl startuje z nową kampanią reklamową o charakterze wizerunkowym.
Trzy 30-sekundowe spoty opowiadają historie osób, które w nagłych życiowych sytuacjach szukają rozwiązań swoich problemów poprzez zakup używanych rzeczy w serwisie OLX.pl.

– Z serwisu OLX.pl korzysta niemal 7 mln użytkowników miesięcznie. Wciąż jednak jest wiele osób, które nie pamiętają, że rzeczy im niepotrzebne są potrzebne innym – i to właśnie eksponujemy w naszych reklamach. Chcemy budować świadomość potencjału, jaki każdy ma w zasięgu ręki, w swoim domu czy garażu – mówi Marcin Sienkowski, brand manager serwisu OLX.pl.

Kampania rozpoczęła się 15 września br. i potrwa sześć tygodni. W pierwszym etapie obejmie telewizję, radio oraz internet. Spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz stacjach tematycznych, m.in.: TVN24, TVP Seriale, TVP ABC, Polsat Kids, TVN Mix Kids itd. W radio kampania pojawi się m.in. na antenie RMF oraz Radia Zet. Szczególnie intensywne działania obejmą internet – w serwisach, takich jak Tvnplayer, Ipla czy YouTube, pojawią się spoty filmowe, w Onet, O2 czy Gazeta.pl – kreacje display.

W drugim etapie kampanii, od października, kampania rozszerzona zostanie o działania outdoorowe w Warszawie, Krakowie, Łodzi, we Wrocławiu, w Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej. Reklamy będą obecne na citylightach oraz pojazdach komunikacji miejskiej (zewnętrzne oklejenie tramwajów i autobusów i naklejki na oparciach siedzeń).
 
Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Według Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2014 r. serwis OLX.pl odwiedziło 6 988 994 internautów.