Kraj

Trzy osoby dochodzą do kreacji Gonga

Agencja powiększa zespół.

Trzy osoby dochodzą do kreacji Gonga
Do działu kreacji agencji Gong dołączyły trzy nowe osoby: Anna Słowiakowska-Polak, Piotr Szydłowski (na zdj. w środku) i Piotr Gruba.

Anka Słowiakowska-Polak obejmująca stanowisko senior copywritera zaczynała karierę w krakowskich dziennikach i gazetach. Potem przeszła do szeroko rozumianego copywritingu. Przez ostatnie dwa lata związana była z VML Poland, pracowała dla takich marek, jak: mBank, Danone, Philips Polska, Żywiec. Wcześniej zdobywała doświadczenie w Interia.pl i Eskadra Media Services.
 
Piotr Szydłowski w Gongu objął stanowisko digital creative. Wcześniej przez niemal dwa lata związany był z agencją digitalową Blueberry, gdzie obsługiwał marki z portfolio Danone (Danonki, Danio, Activia), Mars Co. (M&M’S), McCain, L’Oreal, Wrigley (Skittles, Winterfresh). Ma na koncie również współpracę z Red8 Digital przy kampaniach ATL dla Unilevera (Rexona, Lipton).
 
Do zespołu dołączył również Piotr Gruba, junior copywriter, dotychczas związany z branżą muzyczno-filmową.