Kraj

Październikowe "Elle" wsparte intensywną kampanią reklamową

Październikowy, wydany z okazji 10. rocznicy istnienia tytułu numer "Elle" (Hachette Filipacchi Polska - HFP) będzie miał najintensywniejszą kampanię reklamową...

Październikowy, wydany z okazji 10. rocznicy istnienia tytułu numer “Elle” (Hachette Filipacchi Polska – HFP) będzie miał najintensywniejszą kampanię reklamową w tym roku. Będą wykorzystane w niej stacje telewizyjne (TVP, TVN), Radio Zet, Radiostacja, Radio PiN, w których będzie przeprowadzony konkurs w oparciu o zawartość rocznicowego wydania magazynu, a także tytuły prasowe, np. “Avanti” i “Polityka”. Kreację kampanii przygotował dział marketingu HFP, media zaplanował i zakupił dom mediowy obsługujący wydawnictwo, czyli Star Media. Spot telewizyjny ma mieć inny charakter od wcześniejszych spotów “Elle”. Tym razem będzie to reklama imaginowa związana z zawartością magazynu, a nie przedstawiająca, jak dotychczas, sam kontent pisma. Realizacją spotu zajęła się firma produkcyjna Badi Badi, a wyreżyserował go Mikołaj Górecki. Październikowe “Elle” ukaże się w nakładzie podniesionym do 160 tys. egzemplarzy. Wydawca i redakcja nie ujawniają wielu niespodzianek, które znajdą się w numerze. Wiadomo natomiast, że wejdzie na rynek razem z 80-stronicowym dodatkiem modowym w nietypowym wyjątkowo dużym formacie. Magazyn trafi do sprzedaży ok. 10 września. W tym samym czasie wystartuje kampania reklamowa. Obchody rocznicy podkreśli uroczysta gala, na której zostaną wręczone nagrody miesięcznika – Trendy “Elle”. (KP)