Marka Bakalland rozpoczyna jesienną kampanię promującą bakaliowe produkty Ba! – chrupiące musli, batony zbożowe Ba! oraz najnowszy produkt Ba!mini.
Działania obejmują radio, telewizję, internet, outdoor oraz akcje niestandardowe. 15 września rozpoczął się konkurs konsumencki w Radio Zet ze specjalną akcją „Pozytywne cytaty na udany dzień” w programie Agnieszki Kołodziejskiej „Muzyka, informacje, zabawa”. Dodatkowym wsparciem w październiku będą billboardy sponsorskie w telewizji, a także citylighty i billboardy w wybranych miastach Polski. W ramach kampanii dostępna będzie również aplikacja „MotyBa!tory” na telefony z systemem Android oraz iOS.
Akcję uzupełniają specjalne kreacje w mediach społecznościowych oraz niestandardowe działania promocyjne. Od połowy sierpnia trwa współpraca z księgarnią internetową Gandalf oraz z Paczkomatami InPost.
Dodatkowo produkty Bakalland Ba! dostępne będą w szkołach tanecznych Egurrola Dance Studio oraz placówkach Open Finance. Kampania potrwa do końca roku 2014.
Za kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są 38PR oraz Aldentro.