Kraj

Joanna Cegłowska na czele nowego marketingu Raiffeisen Polbanku; Izabela Kochańska odchodzi

Joanna Cegłowska obejmie zarządzanie połączonym marketingiem detalicznym i korporacyjnym - to m.in. efekt reorganizacji struktur przez nowego starego wiceprezesa.

W maju br. do zarządu Raiffeisen Polbanku wszedł Maciej Bardan jako I wiceprezes. To powrót, Bardan bowiem, ostatnio prezes Kredyt Banku wchłoniętego przez BZ WBK, pracował w Raiffeisenie w latach 2001-2008. Przyszedł na miejsce Kazimierza Stańczaka, byłego prezesa Polbanku EFG, który po przejęciu Polbanku przez Raiffeisen od początku 2013 r. był wiceprezesem Raiffeisen Polbanku odpowiedzialnym za detal. Zdecydował się odejść z banku.

Bardan przeforsował reorganizację struktur – od 1 października br. bank połączy dwa departamenty: departament marketingu detalicznego i departament komunikacji korporacyjnej, z których powstanie jeden departament marketingu i PR. Będzie się on kompleksowo zajmował działaniami marketingowymi dla wszystkich segmentów banku oraz PR-em, a zarządzać nim będzie Joanna Cegłowska, z Raiffeisenem związana od ośmiu lat, b. dyr. marketingu i PR, a ostatnio – przed reorganizacją – dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej. Funkcję dyrektora marketingu w tym departamencie obejmie Małgorzata Wasiuk, uprzednio dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w departamencie komunikacji korporacyjnej (z Raiffeisenem związana od 14 lat).

Jest to de facto powrót do struktury Raiffeisen Banku sprzed fuzji. Wchłonięcie Polbanku spowodowało wyodrębnienie departamentu marketingu detalicznego, jak się okazuje – tymczasowe.

Izabela Kochańska-Lubowiecka, która od późnej jesieni 2012 r. kierowała tymże departamentem marketingu detalicznego, zdecydowała się odejść z banku. Wcześniej przez pięć lat pracowała w Banku Citi Handlowym (Bank Handlowy w Warszawie). Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.