Kraj

Vectra wprowadza nową platformę komunikacji

Hasło "Vectra. Prosty wybór" zastąpi stare: "Vectra. Dajemy więcej". Kreację opracowała Scholz & Friends, za media odpowiada Starcom.

Vectra wprowadza nową platformę komunikacji
Operator sieci kablowej Vectra wprowadza nową platformę komunikacyjną. Dotychczasowe hasło ”Vectra. Dajemy więcej”, którym operator posługiwał się od kilku lat, zastąpi nowe: ”Vectra. Prosty wybór”.

– Tworząc nową ofertę, oparliśmy się na szczegółowych badaniach potrzeb naszych klientów z różnych miast. Analizując je, zauważyliśmy ich silną potrzebę uproszczenia procesu prezentowania usług i procesu wyboru przy zachowaniu różnorodności oferty i swobody podejmowania decyzji – powiedział Michał Ciemiński, dyrektor marketingu i pełnomocnik zarządu ds. sprzedaży Vectry.

Za kreację kampanii reklamowej, która wystartuje niebawem, odpowiada agencja Scholz & Friends, obsługą budżetu mediowego operatora zajmuje się zaś dom mediowy Starcom.

W ofercie telewizyjnej Vectry pojawi się nowy pakiet Super HD. Wypełni on sporą przestrzeń, jaka pojawiła się wraz ze wzrostem liczby oferowanych przez Vectrę programów pomiędzy dotychczasowymi pakietami Platyna (154 programów) oraz VIP (wszystkie 202 programy oferowane przez operatora). Super HD to 181 programy, w tym 47 w wersji HD.

Oferta internetowa ulegnie uproszczeniu poprzez komunikowanie tylko trzech głównych pakietów: 50 Mb/s, 100 Mb/s i 150 Mb/s.

Telefon stacjonarny otrzyma zupełnie nową ofertę. Jej podstawą będzie plan Domowy Bez Limitu, obejmujący nielimitowane połączenia komórkowe i stacjonarne w Polsce oraz stacjonarne do abonentów w krajach Unii Europejskiej, USA i Kanadzie. Zostanie on uzupełniony o plany Domowy 50 oraz Domowy 250.

Vectra to drugi, po UPC Polska, pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy w kraju. Obsługuje 910 tys. klientów w 199 miastach.