Kraj

Purple Day 2014: "Zmiany. Rynek mediów poza strefą komfortu"

Wkrótce czwarta edycja corocznego wydarzenia branżowego organizowanego przez dom mediowy Mindshare Polska.

Tegoroczny Purple Day poświęcony zostanie zmianom na rynku mediów, ale też konsekwencjom tych zmian 
dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w procesy komunikacji produktów i usług. Wśród prelegentów Purple Day są m.in.: Janusz Kaniewski, projektant, wykładowca, futurysta, oraz Alex Stil, global head of programmatic & EMEA head of digital Mindshare Worldwide. W programie znalazły się także dwa moduły prezentacyjno-dyskusyjne. Seria rynkowych case studies “Misja: zmiana. Rezultat: sukces. Jak są wdrażane i jakie wyniki przynoszą strategie zmian marek i ich komunikacji?”. Zaś dyskusja z przedstawicielami największych holdingów mediowych odbędzie się w ramach modułu “Czy droga do sukcesu wiedzie przez Palo Alto? Rozmowa o przyszłości koncernów mediowych”.

Purple Day 2014 odbędzie się w najbliższy czwartek 25 września 2014 r. w Cinema City Arkadia. Szczegółowy program dostępny jest na stronie www.purpleday.pl. “Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym wydarzenia.