Tegoroczny Purple Day poświęcony zostanie zmianom na rynku mediów, ale też konsekwencjom tych zmian dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w procesy komunikacji produktów i usług. Wśród prelegentów Purple Day są m.in.: Janusz Kaniewski, projektant, wykładowca, futurysta, oraz Alex Stil, global head of programmatic & EMEA head of digital Mindshare Worldwide. W programie znalazły się także dwa moduły prezentacyjno-dyskusyjne. Seria rynkowych case studies “Misja: zmiana. Rezultat: sukces. Jak są wdrażane i jakie wyniki przynoszą strategie zmian marek i ich komunikacji?”. Zaś dyskusja z przedstawicielami największych holdingów mediowych odbędzie się w ramach modułu “Czy droga do sukcesu wiedzie przez Palo Alto? Rozmowa o przyszłości koncernów mediowych”.
Purple Day 2014 odbędzie się w najbliższy czwartek 25 września 2014 r. w Cinema City Arkadia. Szczegółowy program dostępny jest na stronie www.purpleday.pl. “Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym wydarzenia.