Kraj

Rozpoczyna się wsparcie marki Ranigast [wideo]

Kampanię ATL przygotowała agencja Isobar Poland i MediaCom Warszawa. Spot reżyserował Wojciech Smarzowski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhkqAeMz18yg%22%7D
Rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Ranigast z portfolio Polpharmy. 
Do emisji trafiły spoty 30- i 15-sekundowe, a także billboard sponsorski. Reżyserem 
spotu jest Wojciech Smarzowski, którego udało się przekonać do wspólnej 
realizacji projektu tuż przed rozpoczęciem zdjęć do jego nowego filmu fabularnego “Wołyń”.
 
– Wojciech Smarzowski to jeden z czołowych polskich reżyserów. Jest niezwykle wymagający, jeśli chodzi o akceptacje projektów. Na szczęście tym razem nie musieliśmy go długo przekonywać. Materiał wypracowany wspólnie z agencją Isobar był na tyle mocny, że mimo napiętych terminów reżyser zgodził się na współpracę zaraz po przeczytaniu scenariusza – mówi Małgorzata Osadowska, dyrektor marketingu OTC Polpharmy.

Spot oparty na szerszej koncepcji polskiej gościnności będzie emitowany
 we wszystkich najważniejszych ogólnopolskich stacjach tematycznych.

Za opracowanie koncepcji kreatywno-strategicznej dla kampanii reklamowej Ranigast, w tym produkcję spotu telewizyjnego, odpowiada agencja Isobar Poland. Media dla Polpharmy planuje i kupuje MediaCom Warszawa.