Rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Ranigast z portfolio Polpharmy.
Do emisji trafiły spoty 30- i 15-sekundowe, a także billboard sponsorski. Reżyserem
spotu jest Wojciech Smarzowski, którego udało się przekonać do wspólnej
realizacji projektu tuż przed rozpoczęciem zdjęć do jego nowego filmu fabularnego “Wołyń”.
– Wojciech Smarzowski to jeden z czołowych polskich reżyserów. Jest niezwykle wymagający, jeśli chodzi o akceptacje projektów. Na szczęście tym razem nie musieliśmy go długo przekonywać. Materiał wypracowany wspólnie z agencją Isobar był na tyle mocny, że mimo napiętych terminów reżyser zgodził się na współpracę zaraz po przeczytaniu scenariusza – mówi Małgorzata Osadowska, dyrektor marketingu OTC Polpharmy.
Spot oparty na szerszej koncepcji polskiej gościnności będzie emitowany
we wszystkich najważniejszych ogólnopolskich stacjach tematycznych.
Za opracowanie koncepcji kreatywno-strategicznej dla kampanii reklamowej Ranigast, w tym produkcję spotu telewizyjnego, odpowiada agencja Isobar Poland. Media dla Polpharmy planuje i kupuje MediaCom Warszawa.