Kraj

Moje Kino rozpoczyna kampanię [wideo]

Głównym bohaterem spotu reklamowego i mecenasem akcji promującej krótkie bloki reklamowe jest Piotr Zelt.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSzEK0qJZeOc%22%7D
Sieć Moje Kino, o której informowaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24, chce promować swój brand w spocie reklamowym będącym kontynuacją kampanii viralowej, która rozpoczęła się 12 września. Spot reklamowy odwołuje się do problemu kilkudziesięciominutowych bloków reklamowych w kinach.

Kreacja reklamowa została stworzona w konwencji trailera filmowego. Kampania będzie trwała do końca roku. Wśród wykorzystanych mediów znajdują się: SE.pl, Onet.pl, Filmweb.pl, “Super Express”, “Świat Kosmetyków”, “Życie Handlowe”, Radio Kolor, Radiokolor.pl oraz kina sieci KinAds. Dodatkowym wsparciem kampanii będą aktywności w zakresie public relations oraz social mediów.

Za projekt odpowiada Warsaw PR, za grafikę zaś Azure Design. Produkcją wideo zajął się Incydent.