M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Instagram wraz z OMG uruchomił serwis sponsoringowy w Wlk. Brytanii

( red. ) | 24 września 2014, 06:00

Instagram, będący od 2012 roku częścią Facebooka, uruchomił wraz z Omnicom Media Group jako partnerem strategicznym, sponsoringowy serwis reklamowy w Wlk. Brytanii.

W debiutującym w tej formule na brytyjskim rynku serwisie reklamowym pojawiło się na początek siedmiu klientów obsługiwanych przez spółki należące do OMG: Starbucks, Cadbury, Channel 4, Rimmel, Estee Lauder i Waitrose.

Sponsorowane przez marki zdjęcia lub materiały wideo będą na głównych stronach serwisu Instagram opatrywane adekwatnym brandingiem, widocznym dla użytkowników. Internauci mogą w pewnym zakresie kontrolować nawigację w serwisie, tzn. ukryć te elementy, których nie akceptują, bądź podzielić się z innymi swoimi opiniami. Opinie te będą jednakże moderowane.

Instagram w nowej formule serwisu będzie obsługiwał wyłącznie klientów OMG przez najbliższych kilka tygodni. Nieoficjalne szacunki wartości komercyjnej tej współpracy podają kwotę ok. 100 mln dol.

Przedstawiciele Instagrama są przekonani, że nowa oferta to doskonałe narzędzie nie tyle w zakresie direct response, ile w obszarze najwyższej jakości platformy budującej wartość marki.

Instagram w listopadzie br. zapowiedział wdrożenie podobnej usługi w St. Zjednoczonych, a następnie w Australii i w Kanadzie.

(Campaign)

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,