Kraj

Goldbach Interactive odświeża serwis Bakomy

Strona jest skierowana do klientów indywidualnych i potencjalnych partnerów firmy.

Agencja Goldbach Interactive zrealizowała nowy serwis internetowy Bakomy. Odświeżenie strony www.bakoma.pl to część obchodów 25-lecia istnienia firmy. Agencja odpowiada zarówno za kreację, architekturę informacji, jak i za budowę strony.

Serwis jest skierowany do klientów indywidualnych i potencjalnych partnerów firmy. Ci pierwsi znajdą w nim opisy produktów oraz informacje na temat akcji marketingowych i CSR-owych Bakomy. Partnerzy handlowi mogą zapoznać się z aktualną ofertą oraz znaleźć dane najbliższego dystrybutora.

– Najważniejsze było dla nas to, by odbiorca intuicyjnie znajdował wszelkie potrzebne informacje na temat firmy i jej produktów. Pamiętaliśmy również o osobach korzystających z urządzeń mobilnych. Serwis jest przygotowany w taki sposób, by można było z niego korzystać, używając tabletu czy smartfonu – mówi Paweł Kwiatek, key client consultant w Goldbach Interactive.

To już kolejny etap współpracy Bakomy z Goldbach Interactive. Agencja od ponad roku promuje w internecie marki Jogurt Naturalny Gęsty oraz Premium Gold.