Broker poszerzył ofertę o pierwszą platformę Smart TV.
Firma Atmedia nawiązała współpracę reklamową z Samsung Electronics, w ramach której Atmedia Interactive dołączy do swojej oferty formaty reklamowe dostępne w panelu startowym Smart TV. Jest to pierwsza platforma Smart TV w portfolio brokera. Formatem reklamowym oferowanym w Smart TV jest banner umożliwiający interakcję – od przeniesienia do specjalnego microsite, po odtworzenie spotu reklamowego. Jakiekolwiek relacje z dostawcami treści oraz współpraca związana z bannerem promocyjnym w Samsung Smart TV będą wciąż zarządzane bezpośrednio przez Samsung Electronics.
Według danych Samsung Electronics Polska z jego platformy korzysta już ponad 0,5 mln użytkowników miesięcznie, którzy w lutym br. kliknęli w ikony aplikacji Smart TV prawie 9 mln razy.
W portfolio Atmedia Interactive, poza Samsungiem, znajdują się także aplikacje dostępne poprzez telewizory podłączone do internetu, takie jak: Polvod, Iplex.pl czy StrefaVOD.
Czytaj więcej na temat: Samsung Electronics, AtMedia