Zasięg kampanii to ponad 130 niestandardowych nośników OOH w ośmiu różnych lokalizacjach w Polsce. Akcję przygotowuje agencja Biuro Podróży Reklamy.
Idea projektu łączy nazwy planów medycznych Lux Med z gatunkami drzew.
Do zadań agencji należy stworzenie strategii i konceptu kreatywnego, a następnie jego realizacja. Agencja odpowiada ponadto za obsługę akcji w zakresie działań media relations oraz za stworzenie materiałów podsumowujących akcję w formie wideo oraz popularyzację tych materiałów w YouTube.
Koncept kampanii oparty jest na niestandardowych nośnikach, jakim są minibillboardy, będące odwzorowaniem tradycyjnych billboardów, pomniejszone w skali 1:12, z zachowaniem wszystkich szczegółów. Zasięg kampanii to ponad 130 niestandardowych nośników OOH w ośmiu różnych lokalizacjach w Polsce. W planie jest też włączenie innych placówek z grupy Bupa, do której należy Lux Med. Kampania będzie trwała do końca października 2014.
Czytaj więcej na temat: Lux Med, YouTube, Bupa, Biuro Podróży Reklamy