M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lux Med rozpoczyna akcję "Drzewa życia"

Maciej Florek | 24 września 2014, 06:00

Zasięg kampanii to ponad 130 niestandardowych nośników OOH w ośmiu różnych lokalizacjach w Polsce. Akcję przygotowuje agencja Biuro Podróży Reklamy.

Startuje wizerunkowa akcja sieci prywatnej opieki zdrowotnej Lux Med, oparta na niestandardowych działaniach. Akcję pod hasłem "Drzewa życia" przygotowuje agencja Biuro Podróży Reklamy. 

Idea projektu łączy nazwy planów medycznych Lux Med z gatunkami drzew.

Do zadań agencji należy stworzenie strategii i konceptu kreatywnego, a następnie jego realizacja. Agencja odpowiada ponadto za obsługę akcji w zakresie działań media relations oraz za stworzenie materiałów podsumowujących akcję w formie wideo oraz popularyzację tych materiałów w YouTube.

Koncept kampanii oparty jest na niestandardowych nośnikach, jakim są minibillboardy, będące odwzorowaniem tradycyjnych billboardów, pomniejszone w skali 1:12, z zachowaniem wszystkich szczegółów. Zasięg kampanii to ponad 130 niestandardowych nośników OOH w ośmiu różnych lokalizacjach w Polsce. W planie jest też włączenie innych placówek z grupy Bupa, do której należy Lux Med. Kampania będzie trwała do końca października 2014.

 

Czytaj więcej na temat: , , ,