M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maxus lokuje w TV markę TaoTao

Maciej Florek | 24 września 2014, 06:00

Brand należący do Tan-Viet International SA pojawi się w popularnych programach i serialach stacji ogólnopolskich.

Jesienią marka TaoTao w ramach kampanii wizerunkowej lokuje swoje produkty w programach śniadaniowych i serialach telewizyjnych stacji TVN, Polsat, TVP1 i TVP2: "Pytanie na śniadanie”, "Dzień dobry TVN”, "Komisarz Aleks”, "Pierwsza miłość” oraz "O mnie się nie martw”. Produkty TaoTao pojawiają się zarówno w kontekście dań azjatyckich, jak i popularnych polskich posiłków.

Właścicielem marki TaoTao jest przedsiębiorstwo Tan-Viet International SA.

Przy lokowaniu produktów marki TaoTao w jesiennych emisjach programów i seriali Tan-Viet współpracuje z domem mediowym Maxus.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,