M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Liberty Direct uruchamia internetową platformę "Pogromcy złośliwości"

Maciej Burlikowski | 24 września 2014, 06:00

Firma będzie zamieszczała na niej porady o tematyce podróżniczej, motoryzacyjnej i mieszkaniowej.

Firma ubezpieczeniowa Liberty Direct (polski oddział hiszpańskiej firmy Liberty Seguros) uruchomiła internetową platformę ”Pogromcy złośliwości”, na której będzie zamieszczała porady o tematyce podróżniczej, motoryzacyjnej i mieszkaniowej, czyli z zakresu ubezpieczeń, jakie oferuje.

Podzielono ją na trzy odrębne sekcje tematyczne: ”Samochód”, ”Dom” i ”Podróże”. Zamieszczane wpisy są luźno związane z tematyką ubezpieczeń turystycznych, mieszkaniowych i komunikacyjnych, czyli głównym obszarem działalności ubezpieczyciela. Można się z nich m.in. dowiedzieć, jak prawidłowo przewozić zwierzęta w aucie osobowym, przygotować się do wakacji w Egipcie czy postępować w przypadku zgubienia bagażu.

– Naszym celem było stworzenie użytecznej, wygodnej w obsłudze platformy poradnikowej, z której mogą czerpać wszyscy zainteresowani – mówi Marta Kociorska, specjalista ds. projektów internetowych w Liberty Direct. – To nie tylko baza przydatnych informacji, ale po prostu przyjemna lektura. Chcemy, aby publikowane wpisy były angażujące, dlatego wszystkie są napisane przystępnym językiem i utrzymane w lekkim stylu – dodaje.

Autorem serwisu internetowego ”Pogromcy złośliwości” jest agencja agencja Kalicińscy.com.

Dla użytkowników platformy jest również przygotowywany newsletter. Każda osoba, która zostanie jego subskrybentem, otrzyma 10 proc. zniżki na ubezpieczenia turystyczne.

Nowa platforma wpisuje się w strategię działań społeczno-edukacyjnych Liberty Direct, w ramach których ubezpieczyciel prowadzi również fanpage ”Bezpieczny mały pasażer” oraz kampanię ”Prędkość w mieście to obciach”, zachęcającą do przepisowej jazdy samochodem w terenie zabudowanym.

Czytaj więcej na temat: , , ,